Turistička promocija putem objava influencera postala je ključna komponenta u predstavljanju destinacija na globalnoj sceni. U suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je petodnevni boravak influencera iz Velike Britanije, koji su istražili čarobne kutke “zelenog zagrebačkog prstena”.
Tijekom svog putovanja, posjetili su Plešivicu, Prigorje, Moslavinu, Turopolje, Žumberak, gdje su upoznali životni stil, kulturne specifičnosti te bogatu eno-gastronomsku ponudu ovog kraja. Njihovi dojmovi, podijeljeni s brojnim pratiteljima na društvenim mrežama, pružili su jedinstvenu priliku da Zagrebačka županija, kao održiva destinacija, bude još prisutnija na prestižnim turističkim tržištima.
„Ponosno smo predstavili ono najbolje što naša županija može ponuditi, slijedeći principe održivog turizma. Reakcije koje dolaze kroz ovakve suradnje s influencerima, i rastući broj stranih gostiju u našim kućama za odmor, vinarijama i restoranima, pokazuju da smo na dobrom putu,” izjavila je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.
Influenceri su tijekom svog boravka uživali u nizu jedinstvenih iskustava. Na Plešivici su kušali vina u vinarijama Korak i Griffin te u Ivančićima u vinariji Dobra berba i Graberju Ivanićkom u Vinariji Voštinić Klasnić, a autohtona vina sljubljena su s lokalnim delicijama u restoranima Karlo, Ivančić, Gabrek, Kezele, Mon Ami i Chop Old House. U Velikoj Gorici, smjestili su se u hotel Garden Hill te na području Plešivice u hotelu Princess, dok su šumsku avanturu u Turopoljskom lugu doživjeli na quadovima AvanTuropolja, uz potragu za crnim tartufima. U Specijalnoj bolnici Naftalan u Ivanić-Gradu saznali su kako je jedinstveno ljekovito blago iz dubina naftalan učinilo Specijalnu bolnicu poznatom u Europi i šire. Svoj put nastavili su kroz kukuruzni labirint “Hrvatica” te su posjetili franjevački samostan, a na Žumberku su uživali u prirodnim ljepotama Sopotskog slapa i posjetili Gospodarstvo Monike Bračike.
Za pravi samoborski doživljaj, influenceri su kušali slavne kremšnite u Kavani Livadić i slastičarnici U prolazu, a dodatni gastronomski užici dočekali su ih u kući obitelji Filipec, gdje su kušali bermet i muštardu, te u Destileriji Brigljević u Velikoj Gorici, gdje su degustirali gin, rakije i likere.
„Autentična iskustva koja naši gosti nose sa sobom nakon posjeta našoj destinaciji neprocjenjiva su. Svaka od tih priča doprinosi jačanju turističkog identiteta Zagrebačke županije,“ zaključuje Ivana Alilović.
Zagrebačka županija ponovno potvrđuje svoju poziciju jedne od najpoželjnijih destinacija za one koji traže istinski spoj prirode, kulture i gastronomije, s naglaskom na održivost i autentičnost.